Den här uppgiften fick vi göra i skolan för ungefär 1 1/2 år sedan, kommer ihåg det så väl eftersom då var jag i min POTO/LND tid och det endajag ville göra var att lyssna och titta på det. 
Snabb info; för er som inte vet vad Phantom of the opera eller Love never dies är så är det en musikal där musiken är skriven av Andrew Lloyd Webber. Love never dies är en uppföjare av POTO som inte allt är lika känd. Men i alla fall så är det personligen den bästa musikalen som finns. Båda två. 
 
Tillbaka till skrinet, det är gjord i lera och sedan bränd i ugn. Anledningen varför jag inte gjorde klart den var att vi fick ingen större tid, och de enda "riktiga" färgerna som skulle användas (glasyr) var så pass få och tekniken skulle ta så otroligt lång tid. Jag kände att jag ville måla min men fick inte tid förän nu. 
Jag hade tänkt lägga en "kudde" i, med vinrött tyg. Men det får jag fixa när jag nu får tag i det tyget, 

Jag ska använda skrinet för att lägga min två ringar, en silver ring som det står Love Never Dies på latin och en guld ring med en dö skalle med en vit mask för halva ansiktet.
 
Jag återkommer! 
Love Never Dies, Phantom Of The Opera, WIP, andrew lloyd webber,

Kommentera

Publiceras ej